Premis Aprenentatge-Servei 2023

Fins al 30 de setembre de 2023 està obert el termini per presentar-se a la IX Convocatòria dels Premis Aprenentatge-Servei 2023, adreçada a centres d’educació Infantil-Primària, ESO-Batxillerat i Formació Professional i Ocupacional, així com entitats socials que estiguin desenvolupant pràctiques d’aprenentatge-servei.

Enguany es reparteixen 20 premis temàtics i un serà per a projectes d’aprenentatge servei de foment de la lectura, una de les modalitats més esteses.

Com a exemple, dins d’aquesta modalitat figuren projectes com ara:

– Projectes d’apadrinament lector, en què alumnes grans expliquen contes a alumnes més petits.

– Projectes d’animació a la lectura en espais diversos.

– Projectes de portar llibres a hospitals, presons, residències o altres centres amb població vulnerable.- Projectes en forma de campanyes cíviques de promoció de la lectura…

Tota la informació de la convocatòria, així com el procediment de presentació de projectes es poden consultar al web https://aprendizajeservicio.com/ d’Aprenentatge-Servei. S’admeten projectes de dos cursos acadèmics: 2021-2022 i 2022-2023.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *