material didàctic

Clásicos de Literatura Infantil y Juvenil es un proyecto de la Biblioteca Virtual Miguel de Cervantes, que cuenta con una Ayuda del Ministerio de Educación, cuyo principal objetivo es llevar a las aulas de Educación Primaria y Educación Secundaria obras y autores de referencia de la literatura infantil y juvenil española a partir de la utilización de las nuevas tecnologías aplicadas a la lectura.

Activitats a partir de segon cicle per desenvolupar la competència lingüística de l’alumnat

La Fundació Germán Sánchez Ruipérez ha creat el portal de la Biblioteca Escolar Digital, una eina adreçada a professors, alumnes, famílies i tot l’ambit educatiu.

Dues webquests per treballar a l’àrea de llengua, una creada per Anna M. Matas i l’altre per Anaïs Núñez.