blocs

Benvinguts al bloc de la biblioteca de l’escola Mata de Jonc on trobareu informació sobre les nostres activitats.

El bloc de la bilbioteca l’IES Biel Martí de Ferreries és un bloc elaborat amb la participació dels professors i dels alumnes. Enguany el volen obrir als pares i mares. Vos convid a fer un viatge per aquest món ple de recursos.

El club de lectura dels alumnes de 6è del CEIP Sant Lluís han elaborat un bloc. A n’aquest bloc podem trobar ressenyes de diverses lectures que han fet i les volen compartir amb tots nosaltres.

Benvinguts al bloc de la Biblioteca de l’IES Santa Margalida. Aquest espai vos ajudarà a l’accés de la informació i a altres recursos per l’aprenentatge, a més servirà per informar-vos de les novetats i de les activitats que es duran a terme a la biblioteca del centre. Esperam els vostres comentaris, recomanacions, etc.

La “Baditeca” del CP Badies ens ofereix un món de recursos i animacions. Anima’t i fes un recorregut virtual de la mà de na Mariona, la papallona de la biblioteca.

Aquest és el bloc de la biblioteca del Ceip Folch i Torres d’Esplugues de Llobregat on ens conviden a fer una visita.

El bloc de la biblioteca de l’IES Santa Maria d’Eivissa ofereix un gran recull de bones pràctiques i informació de diversos premis i concursos.

El timbre del recreo és un bloc que narra les aventures d’una mestra fora de l’aula.

Bloc de l’IES Sa Balnca Dona d’Eivissa. A n’aquest bloc hi trobareu llibres, revistes, diaris, còmics, …, però també recomanacions, propostes d’entreteniment, recursos d’ajuda a la vostra feina. Alumnes, professors, famílies, personal no docent, tota la comunitat educativa hi té cabuda.

El bloc de la Biblioteca municipal de Cocentaina és una verdadera joia per als amants de la literatura infantil i juvenil: “Poemes infantils, embarbussaments, endevinalles, cançons infantils, llibres i editorials de poesia infantil i juvenil, activitats sobre poesia infantil i juvenil a l’aula i a la família, webs de poesia infantil, poetes infantils”.

Bloc de literatura infantil i juvenil, contacontes i animació lectora.

Bloc de la biblioteca escolar de l’IES Damià Huguet, Campos (Mallorca).

Bloc de Sfer, tracta de ressenyes de llibres en general.

Bloc de coordinació i comunicació de l’equip de la biblioteca de l’IES Damià Huguet, Campos (Mallorca).

Bloc de Ressenyes de Llibres Infantils i Juvenils.

Bloc de lectoescriptura i tècniques d’estudi de Maria Jesus Pacheco

CEIP Can Cantó (Eivissa)